*

Chating here :)

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6108917189663142632\x26blogName\x3dceritera+si+gadiz+bunga\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mycutediary12.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://mycutediary12.blogspot.com/\x26vt\x3d-7659889153795190989', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Yeoboseyo

Hello
Did you eat
Your were abouts worries me
Tell me baby where you at
Hello
Call me baby I be there
Wherever you are I be there
Hello
Pick up the phone girl
Cuz I gotta be there
n u ' e s t




Credits
Template by «Jєѕѕєy ; ℓιy »
. Basecode by «Jєѕѕєy ; ℓιy » & Mary.
Header by «Jєѕѕєy ; ℓιy »
Background image by AtiQah
Re-dit by «Jєѕѕєy ; ℓιy »


biodata : nazmi faiz mansor Monday 28 November 2011 05:22 | 0 notes
assalam'muailaikum smua ! shat x ? hrap smua shat mcm slalu . . arey nie GB nk citew psl nazmi :3 hahaha bf baru GB hahah <--- prasan . . okey x nk buang mase agey . . jomm kite tgokkk ! let's look !

Name : Muhamad Nazmi Faiz bin Mansor

Nama Panggilan : Nami,  Nazmi

Tarikh Lahir : 16 Ogos 1994

Tempat Lahir : Kuala Lumpur

Asal : Keramat, Kuala Lumpur


Umur : 17 Tahun

Tinggi : 1.67m

Posisi : Tengah

Pasukan : Harimau Muda B

Antarabangsa : Harimau Muda (Bawah 23)

Jurulatih Individu : Ujang9897


                                             keratan dari UTUSAN                                     
Pemain paling muda dalam skuad Olimpik negara Muhd Nazmi Faiz Mansor akan menduduki peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) tahun depan setelah tidak berbuat demikian tahun ini.

Demi bagi membantu skuad Harimau Muda beraksi di Temasya Sukan SEA Indonesia 2011 yang baru berakhir, pelajar Sekolah Sukan Bukit Jalil (SSBJ) ini sanggup menangguh peperiksaan SPM yang sepatutnya didudukinya mulai 14 November lepas.

Pengorbanan pemain yang memakai jersi nombor 21 ini berbaloi apabila skuad Bawah 23 Tahun Negara berjaya meraih emas dengan menewaskan Indonesia.

Bapa Muhd Nazmi Faiz, Mansor Mustafa berharap anaknya bukan sahaja berjaya dalam arena bola sepak malah turut cemerlang dalam peperiksaan SPM nanti.

"Saya bangga dengan kejayaan anak saya dalam sukan bola sepak namun pelajaran juga penting dalam menentukan masa depan beliau,” kata peniaga berusia 40 tahun ini kepada Bernama hari ini.

"Kami sekeluarga sentiasa memberi dorongan kepada Muhd Nazmi Faiz untuk maju dalam sukan bola sepak dan tidak pernah menghalang minat dan impiannya itu, jelas Mansor.

Beliau berkata, walaupun anaknya seorang yang pendiam, dia adalah seorang yang berdisiplin dalam soal pengurusan masa dan bersungguh-sungguh dalam sesuatu perkara.

"Dalam membantu Muhd Nazmi Faiz membahagikan masa antara latihan dan pelajaran, saya serahkan perkara tersebut kepada guru-guru SSBJ kerana mereka tentu mempunyai formula terbaik dalam mengatur jadual harian pelajar mereka,” katanya

                                               jom tgok gmbar2 nazmi                          



                                                        dew dah adew GF kew ?                               
                                                       haha tu nntikan                                                


 
 photo face26.jpg Comments Here